2020. április 10., péntek

Meghatódás-Torta érkezett a Szomszéd nénitől


Pár napja Messenger üzenetem jött a Szomszéd nénitől....Készít  tortát és nekünk is megcsinálja-e a szokásos húsvéti tortát,elfogadom-e....Aztán egyszer csak...csengettek.V.néni volt az,kezében a tortával.
.
4.hete önként vállaltam,hogy otthon maradok a járvány miatt,kicsit már megvisel...
És miközben V.néni fogta a tortát,beszélt hozzám én csak annyit tudtam mondani,hogy meghatódtam és valós könny folyt az arcomon.
Gesztus a javából!!!

A diabetes mindkét családnál fent áll,tehát tudjuk csak óvatosan!!!

Isteni finom a torta!-mint mindig.

És csak mondom,hogy tényleg elérzékenyültem.

És nem csak a karantén idején vagyunk jó kapcsolatban!Már 15.éve🙏.

Kívánok mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket és jó vércukrokat!!!

Ui.:Külön bejegyzést érdemelt ez a torta.Köszönjük V.néni!💓Önzetlenül és szeretettel....🙏


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése