2020. május 7., csütörtök

4.nap-angol érettségi, -a változásokról...

4.nap.Angol érettségi.Tegnap a munkahelyemről izgultam Érte.Hazaérve azzal fogadott"úgy érzem jól sikerült".


Pár éve egy program volt az ovimban.Mosolygósan vállalt feladattal voltam jelen akkor....
Most értekezleten ültem és csak hallgattam mit nyomnak le a torkunkon.Most kellően nem vagyok jól ezért.Így most nem is írok erről többet...Változások lesznek ott is....

Megváltozott a világunk.

M-nak  az érettségi jövő szerdáig szünetel és emelt társadalomismeret szerdán...
Hétfőn a Szemklinika fogad kontroll időpontom van.Telefonon egyeztettem velük.Izgulok azért.A novemberi szemműtét?????Hát az még egy új dilemma.

M.nak  19-én diab kontroll...
P.változik-és jó irányban!💓🙏-mondtam is már neki,hogy a" koronavírus lehetőséget adott neki",és egészen megváltozott!!!

Csak egyszer legyünk túl ezen az egész koronajárványon......-Remélem hallotta az illetékes!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése