2020. május 20., szerda

Home Office kontra valós munka-kiflik ,amiknek most nem lesz ch száma:))))-vagy mégis?

Már dolgozom...

És otthon is...néha nem tudom valóság vagy Home-Office-ban vagyok...
Átszervezik a kerületi óvodai rendszert,minden lóg a levegőben...az állásom is kérdőjeles...
Félig kivitelezett portfólióval...és a gyakorlati vizsga elmaradásával...mert jött a vírusos időszak....
A stressz nem kevés nálam....melegágy egy betegség kialakulásához...

A  héten rendeltem az ételt.Nem is lennék képes most főzni amig ilyen ideges vagyok a  munkahely miatt...és most jó döntést hoztam és M is a D menüből választott,így némileg diabetikus ebédet ehet.P pedig érdekesen oldja meg,mert elég széles spektrumú skálából választ ételeket,tehát nem értem az ételfutár hozhat húst én ne főzzek hús ételt pl.

Pedig én is tudok dobozolt ételt készíteni:)
Hétvégi kiránduláshoz is ezen gondolkozom,kikerülve a Mc Donaldsot!!!!!!Ha tudok dobozolni miért ne dobozoljak?

Kifli:
Élesztővel,ami már fut:)
És a kész kifli.
Mégis lett ch-ja.Már nem tudom nem nem számolni:))))
11.5/ch/db.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése