2020. május 8., péntek

Az online tér kevésnek bizonyul

Kakaós kalács....Annyi időm van....látszik is....Elkészült életem első kakaós kalácsa.Annyira Sweetmamis lett,hogy tényleg alig édes,hát még Eritritolt is alig tettem bele,de nagyon kellene még bele....Néha túlzásokba esek és a ch spórolás miatt meg hogy a BL55-ös liszt alternatívabb megoldását használjam belemegyek kompromisszumokba.De ami édes az legyen édes azért...Hát...gyakorolnom kell még...de alakulok...A liszt tekintetében BL55 és Durum lisztet használtam.

Nem mehetünk kávézni,mert pestiek vagyunk....picit nehezen fér a fejembe ez a döntés....de itthon oldom meg.A Párom nélkül mert ő is csak egy nap szabadnapot kapott a héten...rengeteget kell dolgoznia,csak tervezgetünk,hogy ha már lehet....hová utazhatnánk el...

Találtam egy édes kis Vendégházat....Egyelőre terv,de a fotók azt sejtetik,pihenő hely,szép.....és a környezet is...

De egyelőre csak a vasárnap pár órának örülök majd amit a Párommal töltök pl erdőben,pl biciklizünk vagy főzünk egy jót,mert nagyjából ennyire lesz elég ez a pár óra.
M is piheni ki az érettségi fáradalmait és készül a szerdai megmérettetésre.
P pedig az én hétköznapi kis húzóerőm....Iszonyat energiája van,vele egy erdei séta is tempós és nagyon edzett,ő még lépcsőn megy fel hazafele is a lakásba a 6.emeletig...Rubint Réka edzésprogramja igazán jó erőnlétet biztosít neki a karantén alatt.
Kell a mozgás!
Napi szinten járjuk az erdőt és tegnap már minden nyafogás nélkül bírtam én is a több kör sétát,P büszke is volt rám és érezte,hogy már jobban megy nekem is.

Van azért otthoni mozgás is.Jóga is részemről.
Elindulnak a Stúdiós jóga órák.Ott lenne a helyem,de vasárnap -ra kaptam csak meg a 💓-et.Így most Stúdió helyett zöld területre megyünk D-vitamint gyűjteni.
Fontos a mozgás!
Vércukor csökkentő!!!

Nővérem meglátogatta már az Anyukámat,ő Vidéki....én pesti vagyok és még nem láttam az Anyukámat műtét után...mert nem hagyhatod el a megye határát....Amint lehet és lehet menni legálisan úgy első utam Hozzá vezet majd!💓-az online tér már kevésnek bizonyul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése