2020. május 18., hétfő

Boldog születésnapot M!!!!


Eljött a nap...19 éves lett M.
A torta cukrászdai.
Csupa...igen.Csupa cukor.
Ő választotta.



"Többet szúrok rá"-mondta.
Nem tudok mit csinálni....



Csupa édességes nap.
Hát..biztosan lesz korrekció a mai napon.
Nem látok már rá a cukor értékekre,nem tudom hogyan csinálja.
Már felnőtt.
Végülis ő dönti el az élete hogyan,miképp megy tovább..

Elvileg a tortaszelet volt az ebédje-és a rendelt ebéd ételét eszi vacsorára.Valahogy így gondolkozik.
Az biztos,hogy már nem én írom elő a Reggeli 40 ch az ebéd 60 ch és a vacsora 50 ch-ját és a 2 köztes étkezést.Nem lehet egy egyetemre készülő fiatalnál cukor-napló szerint létezni.Néha ahogy sikerül.
Az egyik nagyon szeretem Ismerősünk is sütött és kaptam receptet.Ezzel jobban barátkoztam volna!!!!!Istenien nézett ki az a TORTA.Mondtam milyen szép -"Mandala-torta"...

A családjukban  van érintett cukorbeteg.Szerintem Ő jól járt a tortával!!!!!👍👍👍

És:mandala tortának nevezték el ők otthon utánam szabadon!!!💓🙏-szeretem az ilyen chateket és mi Sweetmamik csak mondjuk a magunkét és tesszük a dolgunkat.

Boldog születésnapot M!!!!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése