2020. május 10., vasárnap

Karantén reggel(i)-karantén délután-karantén "utazás"holnap

Jujjj de jó reggel volt....nem is éreztem,hogy tarts távolságot,nem jöhet senki vendégségbe és nem éreztem,hogy vírus lehet a levegőben.Ettől volt jó a reggel!-pici autisztikus beütéssel ugyan egyenrangúság volt,de maga A Reggeli tetszett nagyon!Mert ez egy vasárnap reggel,mikor együtt vagy a Családdal....

Egy napra megkaptam a 💓-em,ki is mozdultunk a szomszédos kerületbe...mert oda lehetett nekünk is menni pestieknek.Szép a Duna part,nem bántuk meg,egy jó nagy kör sétát tettünk,akár a vércukrunk is regenerálódott ebéd után!!!

A szomszédomban lakó V.néni isteni süti-kóstolót hozott,receptet is adott mellé.Azt hiszem így nem lesz nehéz fejlődnöm sütés terén,bár Őt túlszárnyalni nem lehet!!!Istenien süt!!!💓

Holnap korán reggel szemészetre indulok a Klinikákra...izgalommal várom,mert 2 hónapja nem ültem buszon ,nem voltam a belvárosban.Erdőben jártam sokszor,de a holnapi nap izgalmas lesz,és a szemészeti eredményemre is kíváncsi leszek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése