2020. május 25., hétfő

A Nagy asztalnál-készülődés-, (árnyékok vagyunk)

Hétvégén  Anyut látogatjuk meg-úgy néz ki 4-en megyünk.Lehet Nővérem is ott lesz és a barátja.Dédimama és Anyu.Azaz 8-an.Karácsonykor ilyen pompázatos finomságokkal várnak bennünket mindig Anyuék.Ez a "NAGY ASZTALNÁL"-evés.Most rajtam a sor.Anyunak pihennie kell a kezelések miatt,és sok-sok erő kell neki,hogy gyógyuljon!!!!💓
GONDOLKOZOM...ÉS MAJD EGYSZER CSAK MEGLESZ A MENÜSOR...


A KONYHATÜNDÉREK ILYENEK:)-a konyhában ténykednek.



Egyébként igaz ami a képen van....de nekem nem lesz nyári szünetem....(de azért várom).

Nyár lesz pár napon belül és egy intenzív munkakezdet veszi kezdetét...Dolgozom egész nyáron és minden nap főzök,mert a gyerekeim nyári szüneteznek...Unatkozni nem fogok...


Imádom a fényevő lányom és nagyszerű a diabos ételsort ch alapon kiszámolni miből mennyit ehet  M ,ha egy étkezés 60 ch...Matematika,logisztika és beszerző út előzi meg mindezt.
A nyár még mit jelenthet nekem Sweetmaminak?...
Vele lenni:)-utazni,felfedezni új helyeket...


Az átszervezések miatt nem biztos a munkahelyem sem...van néha megállok pillanatokra,percekre,vagy éppen időszakokra...még nem tudom hogyan tovább...
Így kicsi lépésekben haladok előre.Nagyjából heti tervezéssel élek,a karantén alatt is erre rendezkedtem be.
Már magam is csodálkozom,hogy annak örülök amim van,hálás vagyok,hogy még van valamim...Olyan más lett a világ...és gyanítom nem is lesz jobb a világ....
Van egy "színes"világ,vagy Te.De van egy árnyékod is.Na pontosan így van,a magam árnyéka lehetek csak..pontosan olyan kis szürke emberke,megnyúlva,éppen ahogy a Nap diktálja,mert nem lehetünk önmagunk,valaki mindig irányít...és este..kialszik a fény...és reggel-ahogy elvárják-látod az árnyékod...és szaladsz utána....
Azért én:megpróbálom látni a dimenziós színes énemet és nem engedem,hogy ennyire megnyúlt,szürke árnyék maradjak nap mint nap....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése