2020. május 5., kedd

Második nap az érettségin-névnapi online tér és esti jóga

Második nap az érettségin,pipa.
Még mindig világjárványban....egy kis matematika...
Névnapi kávét is kaptam virtuálisan:)-és ez 💓🙏-és sok virtuális virágcsokrot és gondolatokat!!!

Holnap történelem érettségi...harmadik nap.

P-át is asszisztálom közben,virtuálisan Anyukámat is és a 💓-em is dolgozik,így online térben zajlik az életünk.Nővérem tanár,hát home office-zik és már néha sajnálom,nem egyszerű így tanítani!

Hamarosan diab kontroll M-nak az sztk ban és nekem is szemészeti időpontom van a napokban egy Klinikán....hát most kezdődik a szívdobogás,hogy minden jó legyen és tudjuk hol fogadnak bennünket és hogyan...
Este jógáztam.Egy picit sikerül ilyenkor töltődnöm.

Ui.Egy graham lisztes kiflit sütöttem.Holnap meglátjuk mennyire lesz kelendő:)-a BL55-ös liszt lenne az igazi siker a sütéshez de némi ch-t szeretnék megspórolni,a kísérletezés útján vagyok kifli ügyében.Egy kifli 30 ch így is.Bár tömör a belseje így úgy gondolom egy darab kifli tápértéke is megfelelő lehet jó feltét megválasztással!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése