2020. október 1., csütörtök

Konyha-fóbia:)

Nagyjából így ébredtem.P-át összeszedtem hajnalban a fürdőszobából mert rosszul lett ...így a kávézás nagyjából így zajlott...tudtam már reggel,hogy hosszú napom lesz...rengeteg elintéznivaló van.1700 ft-os családi pótlékot kap M az egyetem mellett és csak néztem,hogy ez tényleg komoly?Mivel tartósan beteg így saját jogán is meg fogja igényelni-holnap lesz a napja-és pozitív elbírálás esetén 20000 ft jár neki.Nem mondok semmit,újabb procedúra és 60 napon belül bírálják el.Ki van ez találva!!!!

Reggel cetliztem a sweet-konyhába a Gyerekeimnek.
Picit drasztikus már részemről az elvárás,de a semmin túl valamit tenniük kell a környezetükért,magukért úgy gondolom!
Picit sikeres volt a visszavágójuk,mert ugye a fagyasztóban találtak kész ételt,így még úgymond a leleménnyel megoldották a napot és elmosogattak,a ruhákat kiszedték a mosógépből,kiteregettek és hát na..minden a helyén volt!😊Mondták is nincs mibe belekötni!😁
És e mellett nagy főzés zajlott holnapra....valami fini tészta olivabogyóval,Hát nagyon gusztán nézett ki....így a holnapi ebédet is ki offolták,mert én ugye most sztrájkot fogadtam és nem főztem volna!!!
Valami isteni megérzésük van.
De igazán mindenki érzékelte most ebben a maga felelőségét!
💓-em összerakta a konyháját és csodaszép lett!Hétvégén jól felavatom!!!Nagyon imádom már most....na jó,az jó lesz ha nem nekem kell ott is főzni:))))))))Vagy???😉Jaj neeeee,lehet ez is?😉







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése