2020. október 27., kedd

Sweetmami szabadságon

Alma-rózsa süti.Elkészült.Fahéjas-Eritritesen.Azaz hozzáadott cukor nélküli süti.Az biztos,hogy a szirmok nem olyanok,mint a/z internetes-előző bejegyzésben/ képen.De maga a süti finommm.

A virágaimat  is megrendeztem....elvégre szabadságon vagyok ma:)

Anyukám szokta ezt a nemes posztot átvállalni,de az idén telefonon egyeztettünk....a betegsége miatt és a "szeretett" Covidunk miatt....jövő hétvégén találkozunk,segíteni megyünk,a ház körüli munkálatokban...Nagyon várom.Ott lesz a kis Család....a gyerekeim is jönnek.Ritka pillanat lesz és már most:szívem megtelt szeretettel!💕💕💕
Volt időm magamra.)A kedvenc pózom egyike!


Reggel Tao Csikung.és igen így ki lehet bírni....

Jó volt a napban,hogy reggel nem kellett időre kelnem,nem mentem dolgozni....jó,hogy volt időm főzni.finom is lett a mai étel!M meg is jegyezte,hogy 5/5-ös volt!!!
Jó volt ,hogy P-val készült a süti-rózsa,ez nem mindennapi dolog,amikor a kamaszod érdeklődést mutat valami iránt....szívem megtelt szeretettel💓
Öröm volt 40 perc után egy sikeres telefon-amit végre felvettek:)))-és sürgősségi jelzéssel kaptam beutalót-mert béna beteg vagyok,azaz nem vagyok beteges és fogalmam sem volt,hogy a 3 hét múlva lévő szemműtétemhez már régen kellett volna beutalót kérnem a laborokra...-így most S jelzéssel protekciós lehetek a vizsgálatokon.
.

Jó,hogy a M is elő-előfordult itthon,az egyetemi videóanyagot leforgatták és néha őt is látom itthon:)

Néha tudtam beszélni a 💓-el videochaten,pedig hétköznap van és ez ilyenkor nagyon megbecsült perc lehet!!!

Még találkozom Russel Hobbs-szal-hát Ő a vasalóm...és akkor még egy kádfürdő is beleférhet a hosszú szabinapba💓...

A "Legyen időd"magadra bejegyzésem minden napra aktuális!!!

Holnap délutánra megyek dolgozni,így a ch-számolt ételt elkészítem délelőtt és P-nak is valami alternatívát,az ő étkezésére nézve.Mandulatejet vettem neki 900 ft-ért.Alakul a diétája....:)))

És este Tao Csikung esti edzéssorral zárom a napot.Kerete legyen a napnak.

Vacsorára joghurtot eszek majd.Légy Te is tudatos az étkezésedben!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése