2020. október 14., szerda

Virágcsokor


 Ma volt sok-sok üzenetváltásom,telefonhívásom és személyes beszélgetésem is.Zajlott az életem.Szó szerint 20 ó 10 percig.Mígnem akkor még az utolsó chat üzire nem kattintottam és még volt így egy 20 perces telefonálásom a Nővéremmel,aki mint egy tanfolyamot nyújtott át nekem de aranyos szarkazmussal,humorral és igazi életkedvvel.Nagyon jó érzés volt ez nekem!!!

De ami a napomat bearanyozta- a sok negatívum mellett-:

Délután alvásidő az ovis csoportban....

Csengetnek.A kinti bejáratnál-gondolom biztosan a virágfutár aki nekem hozza a virágcsokrot...tényleg ezt gondoltam,mert valahogy...de most ezt hagyjuk is.Hamar rájöttem,hogy "csak" egy szülő jött.Így ugrott az illatos virágcsokor átvétel...

2 órára rá.

Ajtóban áll egy Édesapa.Leány gyermekéért jött.Kezében virág és így jött a gyermekért.


Na itt volt az a pillanat amikor Apát megöleltem volna,hogy de igen létezik férfi aki virágot hoz,vesz,ad át...

Jelen esetben nekem csak a vonzás törvénye lépett életbe-talán nem jól gondoltam amit be akartam vonzani arra???????-

Más kapta a virágot de a napom legszebb pillanata volt.

Ez a gyermek ezt az értéket viszi tovább az életében.Ilyen apa kéne sok!!!!!!!!!!!!


És más lenne a világ is!!!

Én köszönöm az Édesapának,hogy részese lehettem ennek a csodának!🙏

Ui:Ráírtam este a Családra és kifejeztem hálámat,hogy részese lehettem ennek a csodának!💓Óriási dolog ez.Apróság,de figyeljünk egymásra!És szívünk megtelik szeretettel!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése