2020. október 7., szerda

Marsra szállás-tervezet




 Ma is a Marsra szálltam.

Azaz nem is tudom melyik bolygón voltam.

Kifacsarva értem haza a munkából,kimondottan fáradt leszek a napi 6 és fél órámban.

Mentálisan fáradok el attól a sok mindentől amit a rendszer generál és az adott problémáktól amik adódnak.

Most nem születik hosszabb bejegyzés....nem vagyok képes rá....

Elvileg hétvégén tényleg Marsra szállok...ha.....a JóIsten is úgy akarja...és végre tényleg ....hagyha a  környezetem is hagy  ÉLNI!!!!!

És ahogy érzem magam még Mr.Funk-ba is beülnék Vajna Tími fánkozójába,de hát a fogaim örülnek a legjobban,mert bezárt a hely!!!!Így nem a cukor lesz az ami boldogsághormonnal lát el,hanem valami mást kell keressek...(örülök,hogy egy full cukorkínáló hely bezárt)-az elsavasodás így is minden második embert érint!!!Fánk helyett vannak jobb alternatívák!

Ma egy Szülő csokis fánkot hozott a gyerekének ebéd után-akkor jött érte-mert látta az étlapon,hogy nem fog ma ebédelni a gyermeke.És nyugodt szívvel majszolja a gyerek az úton a csokis fánkot ebéd helyett.....
Na ma ezért nem íródik tovább a blog...

...mert nagyon belemerülnék!!!!!!!!!!

Szép estét mindenkinek!!!!!Jó vércukrot kívánok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése