2020. október 5., hétfő

"nagy vizeket szeretnék táplálni"

Hogy hol szeretnék lenni????
A Marson!

És megyek is..hamarosan.
Bár az csak Gánt lesz de tényleg a Marsra szeretnék menni.

Elegem van a többlet munkából,a munkám semmibe vételéből és a rengeteg belefektetett energiából amiért nincs köszönet....
Szívesen elfogadok egy állást ahol megbecsülnek és fontos a szó,a tett és az ember maga.
Nem is a közvetlen környezetem "mérgez" hanem a rendszer.
Szeretnék normális körülmények között dolgozni és ahol számít a véleményem és megfelelő tárgyi feltételt biztosítanak,mert a semmiből is tudok valamit varázsolni de a készleteim végesek azért és a CSODA megcsodálása lehet nem lesz csodálható a végén...
Nem szeretem mikor valaminek nem látom a végét.....Az Ígéretek Földjén élni pedig nem valóságos,én szeretem a realitást.

Szívesen dolgoznék én is valahol ahol MEGBECSÜLNEK(rendszer)-és érdemes felkelni,és nem három mérfölddel maradsz el az átlagos normától.....

Valahol valakinek van ajánlata????
Én is megérdemelném,hogy megbecsülten dolgozhassak és ne sakkozni kelljen mikor mit miből és hogyan oldok meg és persze jól!!!!!!!!!!!!!
Várom a munka ajánlatokat😊

Szívesen lennék egy újságnál szerkesztő-riporter ahol saját rovatot vezethetek és lennék mondjuk egy mentálhigiénés csoportban koordinátor,mediátor,hasonló....és igen felébredtem.Egy pillanatra ma sokk volt nekem a vezetőnélküliségben a munkám kimeneteléről hallani ami csak attól működik,hogy működtetem...Amikor valaki csak nevét adja a vezetéshez de időt nem áldoz a munkára ott valami nagyon nem tud működni.
Mindenre időt kell szánni.
Figyelni a másikra,ha lehet értő figyelemmel.
És megtanultam,hogy a forrás a legfontosabb vízi elágazás,mert táplálja a nagy vizeket....
Fontos vagyok.
Tudom.
És én forráska vagyok és nagy vizeket szeretnék táplálni.....a munkámmal,a tudásommal,az én-képemmel.
A nagy vizeknek először kis forrásként kellene indulniuk és akkor tudnák meg mi is az valamit táplálni...valamire vigyázni,megőrizni az értéket és a forrás duzzad és igen,Nagy Vízzé válik,de ahhoz a forrásra nagy-nagy szükség van.
Vállalom,hogy kis forrás vagyok és igen én azt a nagy Vizet fogom táplálni aki méltó rá.

...és akkor most tervezek egy Marsra kilövést:Gántra.
Lehet,hogy ott találkozunk????

Én biztosan veszem a bátorságot és ott a földönkívüli terepen erőt gyűjtök az elkövetekező időkhöz....

És remélem eléri a forrásom a nagy Vizet hamarosan.Egyelőre a vizemet megtartom magamnak.Mint írtam aki méltó arra hogy tápláljam annak tartogatom a vizemet.

Ui:Mellékesen megjegyzem amiért a blog íródik a diabetes és annak világommal való kapcsolata....P lányom kijelentése:"elhatároztam,mától egészségesen táplálkozom,ne főzzél nekem"-igenám de akkor mit szeretnél enni???-kérdeztem."Majd megbeszéljük"-mondta.

Lehet a Mars után kitérőt teszek és a Holdraszállást is beiktatom:))))Mert már lehet jobb az Univerzumban nekem:))))))))))))))))




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése