2023. június 22., csütörtök

Édeském és a fanyar valóság a mai napra

Ma a Diabosunk is édes sütit evett-cukorral./holnap Államvizsga/
Azt kért,mikor megkérdeztem milyet kér rendelésre?

És van ott mindenmentes süti is,és laktózmentes sütit is hoztunk haza a Laktózosnak.


Viszont így én Sweetmamiként már nem vacsiztam,hiszen én is ettem sütit,ami bizony ch tekintetében biztosan ott volt a magas mércén...
A sütinyalóka is finom!😉

Ami a Főnökkel való beszélgetést illeti,ma megvolt.
És nem publikus,mert majd az életben látható lesz mi hogyan alakul....
Ugyanis mindenki itt olvas és kézhez kap mindent az életemből,de most legyen Adrenalin😊 és mindenki a saját dolgát rendezgesse most én is megpróbálom az enyémet valamiképpen sínre vinni,mert most nagyon azt érzem lecsúsztam minden téren.
És egyébként ami ma így van nem biztos hogy holnap is így lesz-a Főnököm beszédéből valami ilyesmi tűnt ki,és megjegyzem ő sem volt annyira toppon hogy hogyan is lesz a jövőben-terén.

Ui::A süti finom volt!😊


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése