2023. június 14., szerda

Elgondolkoztató dolgaim

Holnapi ebéd kész.
Majd meglátjuk mi lesz,nagy kritikus gyerekeim majd a megmondók lesznek.
6 kor indulok a Mária utcába....elkezdem az elmaradt vizsgálataimat....és remélem lesz valami eredmény is.
Az elmaradt szemműtétemet bánom de így is felnyársaltak a 2 napért a munkahelyemen amiért elmegyek a vizsgálataimra és nincs ember.....
Hát kérem ez azt jelenti pótolhatatlan lennék?
/Ha műtétem lenne már nem mennék a jövő héten és a műtét után 2 hétig!/Nincs segítségem és se az oviban nem kivitelezhető hogy ne emeljek otthon meg én vagyok meg én vagyok mindenre és a bkk-n hazadöcögni friss szem vágással nem kéne....

Ma a Főnökömnek is megírtam a véleményem és hát....azt mondta holnap beszéljünk.Ugyanis a 18 tanköteles gyerek mellé betesznek eddig 4 fő bölcsödéből érkező gyereket.Ők 3 évesek kb.
Na persze hogy agyrém ez a helyzet és persze szóvá tettem.
Azért gondolkodóba estem erősen.
A fizimnél aki többet mond majd és meg tudom csinálni a ped diplomámmal a munkát azt  elvállalom.A gyerekeim mondták én ennél több vagyok és bármely multi többet ad bármi munkáért mint ez!És igazuk van!
Ja és a 4 főből általában lesz még 6 fő mert időközben úgy alakul és azt is be kell nyeljed!

Ennyi fiziért lehet nem kell.
Azért lesz még egy futásom aztán majd meglátom.

Egyelőre megyek pszichológushoz és ott kérni is fogom a saját kivizsgálásom lehetőségét mert ami már zajlik az életemben az nem éppen a normális állapot és lehet kell megsegítés már....
A munkahelyi papíron tök jól néz ki minden az rendben van,de ezt valaki által működtetik és hát az nem robot-ember mert az én volnék és én még nem a programgombok alapján működök hanem vannak érzéseim,van idegrendszerem és van már korom is ami lehet annyira nem rugalmas már mint pl 10 éve!!!!



Sok ötletem van a gyerekek foglalkoztatására de.....képtelenség megvalósítani.
4 picike...te jó ég,ez a csoport fél új gyereket sem bír el!!!!Hogy legyél a Szülővel szemben fer?
Mert ezt minőségben nem lehet csinálni!!!!

A mai világ az.nem minden az aminek látszik!


M hazaért az útjáról.Mesélt.💓
Ilyenkor jó mert hárman együtt vagyunk erre a rövid időre!!!!!

Az inzulin felől soha nem kérdezik a repülő utakon.
Ott volt hűtő és remekül mehettek a pót Inzuk a hűtőbe és az időjárás is se nem meleg se nem esős azaz pont kontinentális jó volt a diabhoz minden!
Volt kaland és volt extrém helyzet és...hihetetlen jól megoldott mindent!!!!
Büszke vagyok Rá nagyon!

Nyáron P is megy vele egy klassz repülésre azaz hárman mennek:M a Diabetes és P.

Megemlítem:3 havi stix felirva a felhőbe.Első havit májusban kiváltottam.Rendben.Júniusit akarom kiváltani.Nem lehet-mondja a Patikus mert" nincs a térben."Irassam fel a háziorvosnál a térbe.
Egyet aludtam.Elmentem abba a Patikába ahol az első havit kiváltottam.
TAJ szám és adja.
Akkor most mi ez a tér dolog?
Agyrém ami ebben az országban megy....

És csoda ha megőrülsz és idegileg kimerülsz???????????

Pénteken vérvételre megyek és ide-oda még....bár nem remélek nagy diagnózist de meglesznek a vizsgálatok és akkor legalább léptünk egy lépést előre.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése