2023. június 4., vasárnap

Hétvégi töltekezés

Nagyjából ilyen az életem,rendezett,de....kisebb zsebekbe pakolom a dolgaim és mikor melyiket nyitom ki,mikor mit engedek magamból látszatni.....de addig jó míg ezt látja a kívülálló,a dobozok,boxok belső káosza pedig nagyon jelentősen ott van nálam,ezeket kell összeraknom magamban és a hétvégén megannyi csodajó dolog történt,a szeretet-ereje az ami rajtam segít,és most volt sok-sok szeretet!

Grilleztünk az erkélyen,hatodik emelet,de...
Megoldható és miért ne?
Ch tekintetében nem olyan vészesen megterhelő ez és az a jó mindenki talál maga számára ízletes falatot ezek közül🙏
Nálunk ez már sikeres ebédnek mondható!


A sajt ismeretlen volt egyelőre de nem volt rossz!

Erkélyen,jó időben igazán ötletes ebédválasztás volt!

Dédimama... ,na itt szívem megtelt szeretettel!!!💝

Virágot font a kezeivel,óriási élmény volt vele ez a rövid idő!!!

És volt lehetőségünk egy éttrembe is elmenni.
Ez is tölti ám az embert....nem kicsit!

Még reggel írtam egy kis szakmai dolgot,elkezdtem mert picit sok van még hátra és egyedül vagyok minden irományra....

Pénteken ájulásig fáradt voltam,mikor ébredeztem délután P ezzel fogadott,illatos muffin és tej.Na ez is olyan pont volt aminél szívem megtelt szeretettel!💓

A kávé íze meg....

Nekem szükséges úgy nagyjából 3 óránként....

Még vár egy nagy alvás és akkor indulhat a hétköznap,a munka....

M utazni fog,lényeges kérdésem minden egyes utazása előtt:"Inzulinod van elegendő?Tű?Stix?"-ez olyan kérdéssor nagyjából fontosságra hogy a repülőjegyed megvan?M utazik és persze a Diabetes megy vele kísérőként...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése