2023. június 28., szerda

Majdnem minden rendben

Kapaszkodás....
Még én is így,még van annyi bennem,hogy kapaszkodok.
De már cél,irány nélkül nehéz,egyre nehezebb.

Hamarosan szabira mehetek...-lehet picit könnyít rajtam mert már nagyon-nagyon fáradt vagyok.

A 2 éve kapott szem műtétemet lemondtam,mert...munkahelyen így is nem vagyunk elegen alapon gondoltam kapok egy másik időpontot...kaptam:szeptember 28.Nagyjából szept.23 tól nem kéne dolgozzak,úgy kb október első két hetében sem a vágott sebbel a szememben.Ha kapok időpontot-amit ugye más lemond mert TB alapon még örülni kell ha szóba állnak veled....pl egy jan 5-e mennyire lesz jó időpont,hogy elengednek a munkahelyemről????/
Idegileg sem egyszerű ez a helyzet/
És nagyon nem is vagyok jól,bár kívülről azt hiszed minden,azaz majdnem minden rendben van...Nagyon nincs rendben.
Odahatva,nem mondom el hogyan de "szereztem" időpontot pszichológushoz.
Pénteken kezdek...

54 alatti pulzussal,2 reggeli erős kávé után....
Ez már annyira lázadás az élet ellen,egyszerűen így nehéz koncentráltan élni.
Nálam mindig csak betegebbek vannak -és így szóra sem érdemes mi hogyan alakul a véráramomban😊
Sajnos a vérem sem jó,talán most szabiról visszatért háziorvosom azért ránéz majd...szerettem volna vért adni tavaly nyáron,azonnal fél éves tiltólistás lettem mert nekem is éppen elég volt a véralkotórész,nemhogy még adjak is belőle.....Plazmázni is akartam,mert pénzzel járt volna,de nem feleltem meg ennek sem.
Most majd teszek egy próbát...

Azért egy idő után tényleg becsavarodsz ha ennyi sok akadályba ütközöl és nem jutsz egyről a kettőre.

M ma is vizsgázik./minden napra megvan az Adrenalin!/
P is dolgozik,hiába van Vakáció...




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése