2023. június 16., péntek

Végeláthatatlan nap

Mindenhol voltam ma...el is fáradtam.
Reggel 6 -kor indultam és 3 órás várakozással jutottam be egy rendelésre,de bejutottam!
Igaz semmi értelme mert újabb időpontot kellett kérjek  azaz  kértem volna mert nyár van és hát júl 17-e után nyílik csak meg a felület de ami telefont hívok majd nem veszik fel-ezt mondta a Hölgy-inkább menjek személyesen kérjek😂
A mintavétel több hónapos kielemzése ez után. Ha van baj és célzottan tbl lenne az súlyosan májkárosító és csakis szigorúan laborok mellett szedhető....-persze biztos elengednek gyakran az oviból laborba-
A laborom -más miatt- ma lett kész.Hát nem jó a vérem/fvs,hgbF,folsav,.../....De ugye a házi orvosom szabadságra megy hétfőtől...így ennek kielemzése nem lehetséges....

Aztán voltam pszichológusnál egyéb ügyben de magamnak is kértem ellátottságot.Bizony.Hívni fognak.

És minden egészségügyi ez-az után elmentem fodrászhoz!😊

Mint megtudtam holnap AlfaRomeo autós tali.
Igen,megyek.
Ez a terápia!
Hétfőn 28 gyerekkel leszek összevont csoportban.
Drága Vakáció!
Úgy szeretlek!

Ui.:A hajamat tépem.Most hozta ki az Egyetem,júl 27-én lesz az egyetemi diplomaosztó.Én nem leszek Magyarországon sem.A  M diplomaosztóján nem tudok részt venni.És le is zárom ezt a dolgot,mert nem tudok ott lenni.Á,nehéz ez.P is vonattal jön haza a nyaralásáról és ő lesz a családi képviselet...De utána eszünk egy jót egy klassz étteremben.💝

Ja ma Státusztörvény a Parlamentben,á....

És ne legyek idegbeteg?????


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése