2023. június 6., kedd

Előrehozott reggelizések

Ilyen reggelim lesz egyszer nyáron,de addig még 4 hetet kell dolgoznom.
4 hetet.
Nem így kellett volna megcsinálni a szabadságom beosztását,én már nem tudok 4 hetet dolgozni.Annyira fáradtnak érzem magam,hogy nem egészséges már nekem a 20 nap munka...
Jövő héten lesz pár vizsgálatom,időpontom és igazán ez nem a pihenés időszaka még...de haladok az úton és talán ez visz előre...
Azért ez a reggeli.....már nagyon várom!

Ma fogkőlevételen voltam és M is.Persze nekem nem sok volt,M nak a diabetes is rásegít ő több időt tölt ilyen helyeken és még rásegítésképpen Tantum-Verde szájöblítő is kell....Komolyan kell venni a szájáspolást-is-nagyon!!!!

Az Inzulinok havi adagját is váltom ki az rendben is volt.A stixeknél már nem mondható ez el....nem volt a térbe megosztva vmi így nem váltható ki.Érdekes az előző hónapit kiváltottam másik helyen,így majd holnap OTT futok egy kört és hátha....Hogy mindig van valami ami miatt nem sikerül az összes dolgot kiváltani.....Ez hihetetlen!

Most pedig hiába szaladunk neki az estének a pedagógus csak lógatja a lábát és nem csinál semmit de most nekiugrik a dokumentációnak amíg látok csinálom.....alig fizetésért irdatlan sok adminisztráció....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése