2023. június 2., péntek

Kimerültség

Tegnap egésznapoztam,azaz 7-17 óráig,hurrá,onnan haza egy szusszra és tovább bár ez utóbbi szívből jött csak már 10.munkaóra után....
Olyan nem éppen ch szegény jeges kávét ittunk.

A beszélgetés maga felért egy 100%-osra töltöttséggel.
Mikor olyan valakivel vagy aki fontos neked.....és rég láttad és szíved megtelik szeretettel.💝

Ma is mentem volna megbeszélt kávézásra de a jégeső miatt lemondásra került a dolog....
Viszont ma láttam a munkahelyemen hogy 1 g kávém nincs a szekrényemben.Pánikoltam.És hát...kértem egyet az irodából és mivel nagyon cuki Irodista van a közelemben nagyon gyorsan kaptam is egyet.🙏/itt látszik már narkotikum és kell./

Hazajöttem a munkából és kiment belőlem az erő....Nem bírtam talpon,elealudtam.Másodperceken belül a világomat nem tudtam olyan mint aki narkolepsziás...
Én olyan de olyan kimerült vagyok.

Tudom,hogy holnap Dédimama látogatás-temetőlátogatások- az Otthonban azaz ma mindennel el kell végezzek így kimerülten is.
Alvás után felkerekedtem és bevásároltam,hát nem volt egyszerű összeszedettnek lennem és cipelnem!

És most jön a takarítás a főzés mert ugye előre kell.....

Nem tudom bírni fogom-e de kezdődjék hát...
Na ilyenkor nincs B- verzió,mert nincs kire támaszkodnom...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése