2023. május 31., szerda

Kihívás napja-minden értelemben

Ma a kihívás napja volt...
Nálam tényleg.
Az oviban ovi-szintű megmozdulás ami hatványozott energiát emészt fel....
Közben a szokásos ez-az kinek mi nem tetszik,stb-

A jó ping-pong ötletem-ami gyerekbarát,olcsó és szerintem tökéletes a célnak,volt aki szerint nem volt jó-de ugye mint tudjuk mindig mindenkinek megfelelni sem lehet....

Aztán orvoshoz mentem időpontom volt de 45 percet várakoztattak úgy hogy nem volt előttem bent beteg!

A szívem rendben,bár valóban alacsony a pulzus de stabilan alacsony azaz nincs magas kilengése...
Pajzsmirigy irányban illetve alváslaborba lettem irányítva az állandó fáradtság miatt...
A Covidot megemlítettem és a Doktornő elmondta nincs betege aki ne említené meg a tünetekkel összefüggésben ezt a szót.....
Egyedül engem érdekel a nem érzem jól magam rész és itt le is zárva az ügy.senki mást.
Hát csinálom tovább ameddig bírom.

Most elkezdődik a kivizsgálás,végülis nyár lesz kell a szabadidőből menjen az orvoslásra is mert ott aztán kell időt szánni a várakozásra.Alváslabor várakozási ideje kb 2 év....a többit talán még júniusban meg tudom majd csináltatni.

Szemészetre is megyek mert lemondom a mútétemet így most ennyire letargiában nem tudom bevállalni a több hetet egyedül ,hogy garantáljam magamnak nem lesz a műtött szememnek semmi baja.....Másik időpontot kérek kb az is úgy 2 év múlva lesz esedéskes mert ez is 2 éve volt,hogy kaptam.....akkor már lassan szabira kéne mennem hogy előkészüljek a műtéti vizsgálatokra és úgy egyáltalán és műtét után is vagy 2 hét kellene.....

Cifra világ ez.
Holnap persze egésznapozom mert ovis gyereknap....

Még bírom-talán.

Reggel fogok még valami ételt összeütni a gyerekeimnek ma már nem visz rá a lélek....Hajnali 5 re húzok órát.7-től dolgozom.
Na ez az amit senki nem lát,én mindenre egyedül vagyok,20 óra előtt érkezem haza a boltból....ahol olyan pánikrohamom lett megint egy fiatalember segített elpakolni....
Hát semmi baj a szívemmel,de nagyon ramaty állapotba vagyok....

Pihennem kéne.
Pont.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése