2023. május 27., szombat

Szeretemvirág

Reggel:
Átalakult a napom,így a B oldalt indítottam.



Szomszéd Nénim rám írt csengessek be van egy fölösleges virága💓🙏
Csengettem.
Istenem de jól jött ez a szándék,hogy gondolt rám!!!
Meg is öleltem és Szeretemvirág lett egyből💝


Elugrottam az IKEÁBA kávézni,sütizni,akkor is kell valami bónusz nekem ha egyedül töltöm a napom.

Hm,nem is mondom.Isteni minden!!!!

Na nem....nem volt ilyen üres.Gyereknap volt,lépni lehetett,de sokan voltak....ezt én nem kalkuláltam be....

Kinéztem a következő dolgot amiért meg kell dolgozzak....Nem olyan vészes,de a fehér bútoraimhoz még hiányzik pár kellék....szép sorban,lassan alakul...Ha a hűtőrészlet nem lesz aktuális csinálok másik kis hitelt,de csak óvatosban!!!



Itt egy ponton elöntött az ideg...sokadik nekifutásra nekem kötelező volt és pont 40 fokos lázban-Covidosan- és mind2 gyerekem is Covidos mellettem állapotban online minősültem......El nem mondom milyen érzés volt mert valahogy a láz miatt semmire nem emlékszem az a csoda,hogy beszélni tudtam!!!!Ekkora...igazságtalanságot.De remélem pár 1000 Ft azért látszik majd aki megcsinálta és aki nem???????


Holnap gyereknap....Hm...
Már nem is,de mégis..
Egy picit....
Na jó,hát csak azért mert csak....
ADNI JÓ💝💝

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése