2023. május 19., péntek

Minden marad a régiben

Dobog -dobog,de azért nem mindig úgy ahogy kéne...méregetem,de igaz
 oly mindegy,a napitempó iszonyatos és a stressz is elkerülhetetlen így nem sok esélyt látok arra ,hogy ez javulni fog....
Az orvoslásban meg nem hiszek,főleg hogy ma nem nyúltak hozzá a sebészeten a vérző ujjamhoz és csak ránézésre azt mondták ez gomba menjek el köröm kaparásra és bőrgyógyászaton jelentkezzek.Nos épp jöttem a felvételi pultnál el mikor egy férfi a bőrgyógyászatra időpontot kért:a legközelebbi szeptember vége.....


Rendben én végigzoknizom a nyarat és a fájdalomra majd veszek be bogyót.
Nagyjából ennyit tehetek,hogy 70000 TB-t befizetek.
Na igen,magánba,tudom.
Rendben majd kiszámolom mennyi marad a fizetésemből  és azt rá áldozom😂
Pedagógus bértábla,tehát a marad szó törlésre kerül,mert olyan nincs.

A lábammal minden a régi marad és ezzel élek tovább,és a szívem is be-bekalimpál de tudom oly sokminden nem fog történni,minden marad a régiben.

Egésznapoztam végig asszisztáltam egy Apák napját ahol minden gyerekért Apa jött,és voltak pillanatok,mikor tudtam volna kisétálni ebből az egészből....
Az én gyerekeimnek már nincs apukája....Volt pár pillanat amikor lejátszódott egy-két gyerekkori pillanat...
Nehéz ez....

Egésznapoztam most ittam egy kávét míg írtam ezt és irány 2 napra főzni mert holnap 7 órás továbbképzésre megyek a belvárosba és onnan Űjpestre,a hétfői ebéden is gondolkoznom már most kell mert munka és du szintén teendő időpontra és gimis szülői,kedden munka és gyerekjóga,szerdán munka és fogászat,csütörtökön munka és talán fodrász,pénteken munka-Ballagás az oviban...Szombaton ha túlélem pihenni szeretnék!

Huhh,egy picit sok ez a semmiidőmnemmaradmagamra helyzet.
Jaaaaaa és még 14 oldal/gyerek egy fejlődési lap és 20 gyerek van akiről 31-éig meg kell írnom az év végi beadandót😓Az 280 oldal./és mindig kész vagyok határidőre és annyit nem mondanak ez igen de ügyes vagy!/

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése