2023. május 12., péntek

Hétvégi munkálatok


Ma péntek elvileg lejárt a munkaidőm,de..

 
Ha holnap szombaton nem végzem el az év végi adminisztrációt akkor...
/Így korán kelek.../

Nem lesz kész.
Megkértem a Kolléganőm -aki szakmai értelemben "nincs-" mert szakmailag minden adminisztráció az enyém és nem tudom megosztani,de megkérdeztem megcsinálod a felét?
És magamhoz fordultam és azt válaszoltam: persze a fele az enyém és a fele is az enyém,azaz az egész az enyém.Ezt csak az tudja aki benne van és csinálja.Hát nem kis feladat!
És még jövő héten is tartok fogadó órákat.
Ja igen minden szép és jó a rendszerben és persze én csak a homokozó szélére ülünk le és amúgy semmit nem csinálok egész nap,de ahhoz képest egész nap dolgozom és péntekre hullafáradt vagyok!
Nos holnap korán kelek mintha dolgoznék és megírom az adminisztrációt,hogy határidőre le tudjam adni.Mert ha nem csinálom meg,még engem elmarasztalnak úgy,hogy 2.éve egyedül csinálom azt amit mások ketten végeznek el.Azaz egy fizetésem  van dupla munkáért.../jó,mi?/
Más:
M hazaért és nagyon örülök,hogy itthon van újra.Sok érdekes kalandja volt ismét és ami nagyon jó:a diabetes vele ment és nem volt semmi de semmi gond!Finomakat tudott enni!Nem ilyen jellegből adódott a sok probléma.
Persze a repülő leszállt reggel de már délután van és M ment dolgozni....

P kedvébe járva holnap olyan ebéd lesz amit ő is szeret,mindemellett dolgozni fogok a szabadnapomon.Hát ez van.

De!
Biztosan lesz olyan része a hétvégének ami az én-időm.
Mert ehhez ragaszkodni fogok!!!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése