2023. május 16., kedd

Koffeint!-és úgy is lett

A lábpuszi volt ma a  gyerekjóga órámon a belépő-
Nagyon szeretik ,meg másképp aligha szerettem volna az egész légcsövem fáj....
Gyógyszert veszek be és lábon kihordom....
Valahogy így megy le majd a hét....
Ma reggel 7 től dolgoztam este fél 6 ig voltam mert 2 jóga óra még közbejön ezen a napon.Aztán vásárlás cuccokkal,majd még több cuccal haza de ha pl hazamegyek cuccal én már újra le nem megyek a boltba így ez a döntés született....

A gyerekek kivételesen a hétre megmondták a menüt,így nem vétózhatok,hogy beteg vagyok,fáradt vagyok vagy nincs ez vagy az az ételhez...Így még nekiálltam főzni.Levest és lángost is kértek hát most végeztem.20 óra után.

Nem nagyon van kedvem már semminek nekiállni.

Ma megkívántam már a koffeint.Biztosan elvonási tünetek miatt mert bizony én rengeteg kávét iszom és aligha elég nekem a mentes dózis.
Megfigyelem így is az EKG görbémet amit máj .31-ig kell használnom és vissza kell mennem az orvoshoz.Rendszerint mutat ritmuseltéréseket a görbe....
Figyelgetem ha a koffein is ludas hát,át fogok térni mentesre ...

Hullafáradtvagyokapedagógusígyévvégérekipurcan és várja a napfényt....

Holnap tortáértmegyekmertszületésnapotülünkhamarosan💝

"Képes vagyok elrontani a cukromat mert az a torta isteni"-hát ez a Szamos Marcipán torta😊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése