2023. május 7., vasárnap

Anyák napja

Kicsit rendhagyó Anyák Napja nálam,de a P +M mindig =💓jelent nálam.


Mert egyszerűen szeretem őket!

Anyukámnál Anyák napján lenni ajándék volt nekem.És Nővérem is ott volt.Azt hiszem nekem ez így most masnis ajándék lehetett!!!🙏

Istenem mennyi szeretet van ott...és mennyei ételek!!!
A vörös bársony süteményt hosszú ideje nem láttam de itt Mohácson felfedeztük.
Mennyeien finom!

Nővérem panel kertje elbűvölt!




Ha ott tölteném a sok szabadidőmet Anyukámnál és Nővéreméknél akkor meghíznék,mert minden finom!


Az indiai tészta mennyei!

Nasiból én már nem ettem,de mindig van kínálat.

Este a Miniben összegyűlik a kis csapat és egy jó hangulatú,nevetős nappal zártunk.Késő estig,mert bizony záróra volt már....Kis Tátra tea névnaposoknak.Ez egy érdekes csapat mindig a fiúk Volánosok mind a lányok pedagógus vonal mind...


Még este ültettem az erkélyemen mert kaptam sziklanövényeket és  3 és fél órás út után fáradtan de feltöltődve megyek aludni.Ilyenkor Anyukám csomagol a gyerekeknek másnapi ebédet és így engem mentesít az esti főzés alól.
Istenem,ilyen családot kívánok Mindenkinek!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése