2023. május 2., kedd

...osztva három fővel

Úgy kimennék a világból..

Ma pár egyeztetésen vagyok túl és persze mondjam ezt meg mondjam azt...és közben hülyítsem a jónépet...-hát biztosan nem vállalok olyat magamra amit én nem képviselek ezért azt mondtam rendben akkor majd a T....elmondja így máris lett gazdája a dolognak és azt még nem tudom mennyire a valós képet fogja mondani az illető vagy csak a szokásos terelő hadművelet lesz....a mindenki megnyugtatására mert milyen jó is az ha nincs konfrontáció csak a néma hallgatás.

Szerintem az óvónő társam helye is betöltött papíron.Ami ma elhangzott ahhoz mérten a papír alapú dolgok milyen szépek és a valóság merőben eltér a mindennapos EZ VAN-tól.

Ha engem egy hónap múlva valaki olvas itt a blogon nekem június 2-án már nem lesz állásom mert  nem értek egyet a hazugságokkal és mennyire nem asszisztálok ennek a rendszernek.Mert ez betegít meg,ettől nem vagyok jól és kezdem elveszíteni a hivatástudatomat is.

Úgy szeretnék kimenni a világból-

Ma reggel nyitós voltam-mert megkértek-hát vállaltam és este 17 óráig folyamatosan gyerekek között voltam-estére picit a világomat nem tudom,de mivel itthon is van még 2 éhesem,akiknek nem árt főzni így még indítok egy főzőshowt és ma nem kell altató,picit kiütöttem magam mára.

Ma is találkoztam egy Ismerőssel aki épp mondja felmondott a munkahelyén.Gondoltam magamban de elismerem,milyen bátor!Igen,de mellette ott a férj aki keresőképes.És itt nincs is mérlegelésem én nem tehetem ezt csak úgy meg.Egy fizetés van,az enyém,hárman osztozunk.Így fest:óvónői bértábla semmi kerületi pótlék osztva három fővel.Az az összeg ami kijött az egy főre jutó,de a csekkeket holnap adom postára,ami marad inkább az a gazdálkodásra alkalmas összeg.

És itt most tényleg megyek főzni mert nagyon nekikeseredek....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése