2023. május 18., csütörtök

22.születésnap

Ma szülinap.....és ott figyel a Diabetes is...
Ma nekem is a tortaszelet volt a vacsim./Sweetmami/
Cuki volt a 2 felnőtté érett gyerekem és egy 2 -2 és fél órát beszélgettünk ez nagyon-nagyon jót tett a lelkemnek💝
És nem mellékesen a torta nagyon finom volt!
/nem kérdezem meg a cuki értéket ma M tól/

21 óra még nekiálltam főzni holnapra😊
Munka,pedikűrös onnan haza egy láncot akasztottam a nyakamba és kézmosás irány a szülinapozás és onnan felkelve irány a konyha és főzés és gyors zuhany amíg készül az étel és kb csúszással de hamarosan alvás lesz....

És holnap nem lesz ennyire fényes a mosolyom mert a hosszúzás után,reggeles és délutános is leszek miért ne pont pénteken????
De oviból egyenesen a sebészetre kanyarodok a lábammal.Fájt,fájt,de vérzett is.....és a pedikűrös azt mondta feltétlen menjek el holnap és mutassam meg mert 10 hónapja járok hozzá és...nem jutunk egyről a kettőre és már fáj is az ujjam nagyon....

Bekötve ma és kaptam rá gyulladáscsökkentő krémet,kötést a pedikűröstől és holnap megyek és megnézetem...

Mindig az van ami még nem volt!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése