2023. május 27., szombat

A Hit ereje

Az olyan jó mikor mutatják az utat....
És a legjobb benne a cél felé fog kivezetni!
És közben mindig vannak kitérők de a nyíl kivezet.
Ikea:egy olyan hely ahol én élni tudnék.
A sárga-kék színkompozició nem igazán az én színem,és a játszóházban sok a gyerek,de...elgondolkoztam egy percre....
A héten lesz 2 kávémeghívás amit én kezdeményeztem.
Nagyon-nagyon jó lesz 2 olyan ember aki fontos nekem.

Tegnap este néztem egy filmet,olyan csakelindítokvalamitelalváselőtt-miatt és a Sors keze c.filmre akadt a választás az első képkocka szerint...

A hit ereje,az emberi érzések és a szeretet ami továbblendíthet az elakadásban.És az OLYAN emberek akik képesek kihúzni ebből az elakadásból.

Ma gyereknap...Nekem van 2 csodálatos gyerekem akik már nagyok és azért belecsempésztem nekik a mai napba valami gyerekeset,had örüljenek...-nekik már nincs Apukájuk,hogy majd kompenzálja Apa azt amit én csak csempésztem,a szívem picit meghasadt...
De erre tanított engem a tegnap esti film,hogy a továbblépés is okozhat boldogságot és a HIT a Biblia írásaiban is benne van:boldogmondások.

Még azon morfondírozok,hogy annyi auti és ADHD-s vesz körbe amiket már körvonalról is felismerek,hogy miért van az hogy multik "csendes órákat" vezetnek be  és én aki szintén érintettekkel vagyok körülvéve egész napos lármába nem garantálhatok csendes órát az érintetteknek mert zsúfolásig adott a zaj!!!
Lehetetlen csendet teremteni,keveredik a magatartászavaros a MÁS gyerektipussal.Sok a miért és igazán nem is csoda ha a nyíl iránymutatását keresem mint a bejegyzés elején.
Nem tudom garantálni a fejlődést egy olyan világban ami csak papíron szép a valóság merőben más és Nem tudok már a szülő elé állni,hogy ez így jó,mert tudom,ez így nagyon-nagyon nem jó és a rendszerünk így ebben a formában:NEM MŰKÖDIK!!!
Ma még leírhattam,mert a státusztörvény nem lépett érvényre,de amint ez bekövetkezik ezért engem elbocsájtanak,hogy lehúzó posztot írok arról a rendszerről amit odafent kitaláltak és egyáltalán nem fedi a valóságot!

Szép új világunk!

Tényleg a HIT ereje az ami segít/het.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése