2023. május 20., szombat

Minden alapja a mozgás

Szombat.Koránkelés.Irány a belváros.Képzés.ADHD játék szakma vagy 70 résztvevő könyvvásárlás beszélgetés 3 szünet sok-sok ingyenkávé🙂és a végén kávémeghívás.Ja és mozgásra épülő szakmai  fejtágító nagyon fantasztikus hiteles emberekkel./PEK TORNA/🥰
15 órakor végeztem.Kellőképpen elfáradtam de annyi hasznos dolgot tanultam ott👍nem bánom az úgymond szombati munkanapot P lányom sem egyszerű 17.5 évével de a másképpenlátás hozzá...itt segített🙏.
Este Párommal vércukorcsökkentő Újpest-bejárásra voltam hivatalos igy jött értem.Be a rollereket a kocsiba és 18 órakor már szuper volt látni a jó időben a sok-sok embert sportolni.Mi kellőképpen elfáradtunk...A vércukor akkor jó ha stabilan jó értékhatár között tartod🙏.
Az előadáson az ADHD -val élőknek is javasolt a napi 2 óra mozgás ami nem baj ha intenzív vagy 10000 lépés a lépésszámlálóba.
Minden alapja a mozgás!!!!




Legyen az jövés-menés a városban...

Napsütés a szabadban...
Vagy mondókára kísért mozgássor🙏.

Ma is megteszek mindent a jó vércukorért🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése