2023. május 3., szerda

Minden másodlagos mégha a táppénz indokolt is...

Ez a kép én vagyok.
Pattanásig feszült.

Vizsgálataim lesznek /februárban kaptam májusra!!!!!!/így orvoshoz mentem táppénzt kérni.

És mondtam neki mennyire nincs erőm semmihez,kevés pulzussal vegetálok,a kávé is alig-alig viszi 65-nél többre a pulzust-azt mondta igenis ha szükséges 2-3 napra menjek táppénzre és pihenjek mert az egészségem többet ér,mint idegileg kikészülni./Megjegyzem helyettes orvos van./

Temetés ,időpontok,Anyák napja,Névnapok,orvosi időpontok,és minden más is pl a munkahelyi stressz elég indokolttá tette,hogy maradjak táppénzen.Idegkimerült vagyok és még egy húzós májusi hónap ahol minden héten van teendő vár rám/nk .

Tudod mit jelent egy VHS kazettát digitalizálni mai adathordozóra?
Nekem minimum 1 cs ZEWA papírzsepit...
Holnap jön érte a konvertáló megbízottam.
Az emlékek nekem csak képekben jönnek vissza,sajnos nagyon rossz memóriám lett/van és ha nem lenne képi megjelenítés nekem eltűnne a múltam és nagyon jó visszanézni a blogban a sok-sok fotót mert így-és csakis így jönnek vissza a képek a múltból!

Reggel utazom így ma főzök,a Hátország mindig biztosított legyen💝

Erről az jut eszembe,hogy a virágföldek ragyogóan figyelnek a ládáimban az erkélyen de még nincs bennük virág.A Hátország az első minden egyéb csak másodlagos.

És én is csak a másodlagos pozicióban vagyok azaz a harmadlagos...mert előttem mindig ott a 2 Gyerekem,még akkor is ha éppen a  táppénz indokolt.😓








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése