2024. szeptember 28., szombat

Hajnal-sűrgősségin

Sügősségin.
Most M -nal.
Hajnali 4...azt hallom valami baj van.
Hány a Macska-igy hallottam.
Megyek nézem hajnali 4.. Macska rendben.Örül,hogy kijöttem ilyen korán...
De M -nál világos van.
Kérdezem minden rendben?
Jön a csukott ajto mögül hogy nem....
800 ml körüli hányás....
Te jó ég..
Láz..
Nem jól van.
Beszéltem a 112 -vel.
Persze jönnek de M leint....maradunk abban hogy meglátjuk.
Gyógyszerelés indul.
Aztán fél óra várás menjen le a láz....
Aztán felöltözve...hasmenés...
Közben tettem be vizet a fagyasztóba...

M nézett buszt  menjünk bkk val a sürgősségire.

Elmentünk.Elindultunk.Az egyik busz az orrunk előtt ment el....15 perc várás.. 

Itt is várás...

Már szóltam hogy ma még jön valaki?

Igy jött valaki🙏

Balkán országból hajnali 1 -kor érkezett M.Repülővel.2 napja 1-es diabosan ezzel az állapottal....😳😳😳

5 órás sürgősségin tartózkodás.

Vizsgálatok.Vérvétel ,3 zacskó infúzió,nem jó véroxigénszint-maradás.

Aztán egyszer jön a zárójelentéssel.

Ételmérgezés.

Már itthon.Nagyjából rendeződik a cukor.Hányáscsillapítót kapott igy nincs hányás🙏.

Diéta van.

És majd jöhetnek az Albán emlékek a telefonból...de már békésebben.

/megjegyzés:2 napja fennáll neki ez.Volt hajóút benne és repülő út is.Hát egy Hős ismét/

P-át megdícsértem amiért asszisztálta ezt ott is és segítette M-t.Ja,én nem tudtam erről csak ma hajnaltól🤔



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése