2024. szeptember 4., szerda

Nehezítő tényező

.
Csak röviden mert vannak akiknek a sok panaszkodásom nem tetszik😊-pedig olvasóim😉és hiába ez történik a valóságban,másképp nem tudom leírni.
Valami olyasmire ébredtem,hogy nem tudok rendesen mozogni,a jobb ágyékomban és a bal vállam,nyakamban az idegek begyulladhattak,merevek lettek.
Egyértelmű,hogy a stressz okozza./vagy legalábbis erősen erre tippelek/

A Főnökömnél jeleztem,hogy nagy fájdalmaim vannak és fáj nagyon a nyakam.Élből azt kaptam,hogy "nekem is"Tehát megint fennáll az a helyzet,hogy mindig van nálam betegebb????Ja nem a táppénzre hajtok,hanem csak orvoshoz szerettem volna eljutni....de úgy látom itt esélytelen lesz a munkahelyemről bárhogy eljutni vagy tényleg egy napot pihenni ezzel a nyavalyával,szerintem lábon kell kihúzzam ezt is-nem mentem soha táppénzre betegségeimmel,Anyut mikor ápoltam akkor mentem 2-3 napokra táppénzre több hónapig.De gondolom ez más ügy.

Szóval ma is 10 órát dolgoztam ezzel az állapottal is.Ja nincs túlóra ez teljesen egyértelmű,hogy ingyenmunkázol.

Amikor ez a hozzáállás tényleg elgondolkozol....
/ez a folyamat történik is folyamatosan de erről nem írok/
Holnap munka után felkeresem az orvosomat ,bár időpontot nem tudtam kérni mert nem vették fel a telefont-és megnézetem magam.

Most nekiállok főzni,hogy tényleg jól legyek.😎
Lehet még el is múlik a fájdalom ha jól átmozgatom a sürgés-forgással😉
/aludni lenne kedvem,olyan nagyon fáradt vagyok/





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése