2024. szeptember 23., hétfő

Univerzumi iránymutatás-MR-egyedüllét











 

Azt hiszem ez így igaz.
Bár számtalan dolgot nekünk kell tenni azért,hogy jobb és szebb legyen.
Önmagunkban kell hinni és önazonos gondolatokkal,tettekkel élni,célokat kitűzve magunk elé.
Amikor már kellőképpen fáj,akkor meg kell hozni a döntést.
Nincs jó vagy rossz döntés.
Döntés van.



Mostanában félelmetesen működik nálam a Vonzás törvénye,és használnom kell....olyanra amit tényleg szeretnék,mert megvalósul.
Amikor átadod magad az Univerzumi döntéseknek akkor rájössz,hogy ez a hited,ami utat mutat.
Én hiszek ebben...

MR vizsgálaton voltam az imént,jó későn igen,de itt Pesten ez sem kizárt.
Befeszülve vártam,és meg kell mondanom nem volt kellemes a csőben,de 10 mp volt ami kritikus lehetett nekem és átlendítettem magam és nem volt már gond,eredmény péntek fele lesz.

És akkor nézzük a horoszkópom ami napi.Minden nap olvasom és annyira de annyira igaz,hogy reggelente szinte iránymutatást ad nekem mi fog történni....

A gyerekektől kaptam életjelet,a déli országban köszönik jól vannak.Ez megnyugtat.
Viszont itthon egyedül lenni......komoly kihívással nézek szembe.És nagyon-nagyon jó dolog,hogy lett macskánk...mert általa nem vagyok egyedül💝🙏🐾




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése