2024. szeptember 26., csütörtök

Tanuld meg,hogy egy életed van!

.
Én most ezt követtem.
Kapok is hideget-meleget ha előbb megyek el az oviból nem így lett volna ez vagy az....
Én tényleg egy lehetőséggel éltem ami MOST volt lehetőség nem előbb és nem majd.Így sajnos nem tudtam figyelembe venni a mások érzéseit és most cselekedtem,döntöttem.
6 év pontosan.
Ennyit töltöttem az oviban.
Ha most bárki rossz érzéssel van irányomban az most tényleg vessen meg,átkozzon el,a döntésem az enyém,az életem az enyém és most az egyszer tényleg magamat néztem.
A  6 év alatt egyetlen egyszer nem voltam kint a gyerekek mellől se kávézni se cigizni se nem késtem táppénzen Anyum miatt voltam mikor ápolni mentem ,halála után is mentem,Dédim halála után is dolgoztam,és azt hiszem elláttam a feladatomat,jól, felismertem a gyerekek fejlődésében aki segítségre szorult és ki is jártam az utat,hogy meg is kapják a nekik járó fejlesztést.....Senkit nem károsítottam meg,igen a világ megváltozott és ez a Vezetés már nem kérdez,az érzelmekről főleg nem és csak utasít és rendelkezik....
És csoda ha az ember egyik hétről a másikra feláll?
És megjegyzem,kb 15-20 minőségi évem lehet nagyjából az életből....a sok családi haláleset megtanított arra,hogy ezeket az éveket magam miatt éljem,ne másokat szolgáljak ki.


.
És ez a szerencse,én pont ezt tettem,visszafordultam és visszamegyek arra a helyre ahol kezdtem.
Lehetőségem adódott.Élek vele.

És sajnálom a többieket,mert Ők is szenvednek pont attól amiért én felállok egy megszokott helyről....de nem mernek lépni,nekik még nem fáj annyira......

Pontosan így!
Ha már döntöttél fejben akkor mondd ki és cselekedj!

Én már jóban vagyok magammal,jártam egy éven át pszichológushoz és ott is sok jó tanácsot kaptam.
De leginkább magamnak kell érezni mi az amit igazán szeretnék.
És meg kell engedni az önzőséget magunknak,mert egy életünk van!
Hétfőtől kezdek az új helyen.

És a gyerekeimnek is köszönöm💝💝 amiért leültek velem beszélgetni és kérték,hogy váltsak mert ez ami az utóbbi időben voltam nem én voltam.
Anyukám az Égiek Országából küldi a jeleket nekem és támogat💝
L-nak is köszönöm mert minden nyavalygásomat meghallgatta és támogatott!💝
G.A-nak is köszönöm,hogy itt a blogban illetve saját üzenetekben is támogatott a döntésem meghozatalához hozzásegített!💝
Beszéltem  más helyen dolgozó óvódavezetővel hogy ő hogy látja és támogatott💝
Nővéremnek hála,hogy ő szókimondóan mindig megmondja nekem és motivál,terel az új cél felé...💝

És mindenkinek aki picivel is támogatott,vagy csak békénhagyott és nem macerált.💝
A,M,A,I,B,G,K,J...és még mások💝









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése