2024. szeptember 11., szerda

Soha le nem járó munkaidő

.
Létráztam -naná-az oviban,péntekre el kell készülni a csoportdekorációval.Fotózzák és egy csoportba kerül ahol mindenki láthatja mizu nálunk😊
Talán semmit nem mondanék...a munkaidőmön túl kartonpapírokkal tértem haza vagy 5 szinnel és vagy 30 levelet végok még ki este az Ősz -tündér szoknyájához.

Gyógyszer bennem,aránylag birtam a napot....de már 2 üzenet jött munkahelyi csoportba,este fél 8 van.
Könyörgöm mikor jár le a munkaidőm a nap végére?????Meddig hajtják már az embert?És még nem főztem meg holnapra!!!!/és szerintem nem is fogok,mert mikor????/
Az esti gyógyszerem pedig kb 20 percre a bevétel után elaltat😏

Közben sokminden alakul a háttérben,jó is és nagyon nem jó dolog is....A szívem ma összeszorult egy percre egy üzenettől....




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése