2024. szeptember 6., péntek

Táppénz

Van Társam a fekvésnél.
Olyan fájdalmaim voltak éjjel,hogy sírtam.
Nem mozog a jobb combomnál úgy az izület ahogy kell,szúró fájdalom minden tipikus mozgásnál.
Rég éreztem ilyet....

Erős gyógyszert szedek rá,már tegnaptól.Ma visszamentem az orvoshoz reggel,nem nézett jó szemmel rám,hogy rosszabbodott az állapotom mert terheltem a meglévő "bajt"..Ő nem tud ágyhoz kötözni-mondta,így táppénzre kértem magam.
Ha megmarad a fájdalom hétvégén sűrgősségi a Dél-Pesti fogad.

Tervezetten hétvégém nem itthon lett volna,de így nem megyek sehová...Azért a szervezetet nem  lehet túlterhelni,mert jelez,hogy eddig és ne tovább...-mégha a rendszer nyomatja is az elvárt teljesítményt.

Az orvosnál újabb kb velem egykorú férfi jött és mesélte a mellette ülőnek,hogy az orvos hívta be,mert a laborja nem lett jó,eszméletlen magas a cukra.Egy újabb diabetes-gyanús Páciens😓....

Ma én feküdtem- a táppé

nz miatt -és amúgy is fekvés javasolt erre a sérülésre így M vásárolt.Örültem az önkéntességnek nagyon!Egy teherrel kevesebb!🙏








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése