2024. szeptember 16., hétfő

Régi mosolyom

.
Ez egy ovis farsang.
Szeretnék így mosolyogni még egy munkanapon!
Ma nem tettem.
Egy gyerek elmegy pénteken a csoportból és már hétfőn jön helyette egy másik.
Ma nem volt őszinte a mosolyom.
És kezd körvonalazódni a  pont az i-re.
Az Univerzum segít,tudom.
Egyik nap áramszünet volt.
Rögtön Anyum fotójához mentem,ahol már csak gyertyát gyújthatok,hogy legyen világosság,egy kis pislákolás a sötétben....

Amíg ott álltam és időztem picit,gondolati síkon valahol jártam megint,és visszajött az áram.....
Azért volt beszélgetésem Anyuval még tavaly ősszel,mikor nem voltak akkora fájdalmai...és megígértem neki,hogy nem maradok számomra méltatlan helyen és megoldom ügyesen majd a váltást a munkahelyemmel kapcsolatban.
A mindig bíztatás már nincs nekem,egyedül magam maradtam és hát,még megerősít ez mindenben,hogy meg tudom csinálni,mert nincs mellettem egy mankó,egy biztonság.

Univerzum bízom benned!!!!🙏













 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése