2017. május 6., szombat

20 percre a várostól-az erdő csendje

Reggel már tudtam,ha jó idő lesz ma picit elvonulok a természetbe.
Így is történt.


Szarvasnyom lehetett,amit követtem:)
Minden csodaszép.Minden csöndes.Békés.

Felmásztam egy magas pontra:)A város látszik:)

Mindenre nyitott voltam.Érdekelt.Mikor magad vagy tudsz figyelni magadra,a belsődre.


Azt hiszem nagyon jót tett.20 perc sétára a várostól egy kis erdő.A béke szigete:)




Nem volt nálam pénz,bérlet,igazolványok....Kirándulós,kikapcsolódós napom volt!

Kell a hétvége.Regenerálódni.Kell.Szükséges.És jó.

Ui:A jóga iskolámat elkezdhetem,100%-ban kapok támogatást rá.

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!Ha a fagyi 50%-os áron kapható az azt jelenti,hogy 2x annyit fogsz megenni belőle????
(én aznap sem fagyizom)-de mindenki maga döntse el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése