2017. május 10., szerda

Osztálykirándulás előtt-esti mozgás

Az erdőben ilyen lett a fotózásom.Azt hiszem én amit érzékeltem ott az átjön a fotón is:)

De ma már a városban vagyok,ettől a helytől 20 perc sétányira:)Alig várom a következő természetben tett kirándulást!De egyelőre diabetes tekintetében:még nem tudom mit főzök vacsira M-nak.ma meccse lesz,így valami tartós ch kell,nem csak valami light-os tészta,a meccsen teljesíteni is kell!
Írtam M osztályfőnökére az osztálykirándulás miatt,ami egy hét múlva lesz.Tudna-e küldeni étkezéssel kapcsolatos információt.Az éjszaka azért a fél szeme legyen rajta....bár tudom nem is fogja látni M a Tanárnőt:))))))-de az én lelkem megnyugszik,hogy szóltam..kérdeztem......a megoldás mindig M-é!
Tegnap szülői értekezleten voltam P-nál.Nagyon jól beilleszkedett a leányzó az új suliba,a tanárnő nagy mosollyal nyugtázta,hogy sikeres váltás volt....jó légkör,értelmes szülők,osztálypénz elmaradás nincs és programhegyek várnak a gyerekekre:)Minden nagyon pozitív,P jó tanuló és a nyelvi tagozaton remekül megállja a helyét.

Ott a szülőin elhangzott,hogy egy Szülő elkísérné az osztályfőnököt a kirándulásra,segítségnek.A Tanárnő pont elmesélte,hogy volt tavaly egy lányka,aki cukorbeteg volt és az Anyukája mindig menni akart a kirándulásokra.Ez a Lányka kérte az osztályfőnököt,hogy intézze el,hogy Anyukája ne menjen a kirándulásra.Elintézte.Anyuka otthon.Lány el.A Lányzó hálás volt,amiért Anya nélkül kirándulhatott,mert egyébként Anyával nem olyan.....Anyuka minden állomáshelynél hívta telefonon a Lánykát mi van vele,hogy van..a lányka köszönte szépen nagyon jól volt a Velencei tó környékén a biciklitúrán.))))(Mintha magamat látnám ebben a szituban.....)-mosoly.

P-val elkeztünk tornázni tegnap,nagyon jó móka kerekedett ki belőle:)M az ágyamról nézte végig a 45 perces mozgásunkat,ő ugyanis hipózott éppen....de együtt voltunk legalább.))))
..és az elején megmosolyogta a 2 gyerek anya 40 év fölötti alakját....de aztán belátták,hogy milyen jó,hogy anya nem sorozatokat néz és tornázik minden nap.És ebből adódott,P be-beáll mellém esténként.Be kell vallani az ő kocka hasa és tökéletes alakja nagyon motiváló!
Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése