2017. május 1., hétfő

Nagy Futam 2017,Budapest


Bottas és Ricciardo miatt-is-megérte elmenni a Nagy Futam-ra délután.Óriási tömeg volt,mégis 2 helyszínen hát hogy is mondjam testközelségbe kerültünk.)))Helyezkedtünk.

M szőlőcukra megmentett azért,a tömegiszonyom megint urrá lett rajtam,de rendeződtem a cukor által.Igen,általában én vagyok rosszul az ilyen rendezvényeken,de a gyerekeim jól ellátnak:)

Délelőtt felvetettem,hogy elmennék erre a rendezvényre és délben már mindhárman felfokozott állapotba kerültünk és nem bántuk meg,Budapest szívében igazán jó közös program volt.

És ígérem még van pár órám pihenni,holnap munkanap.Bár még vasalok(hegyet)megfőzöm M- főzelékét holnapra:)-és este is lesz.

Tudom,hogy lett új olvasóm:)Itt is köszöntöm Őt és azt is tudom,hogy nagyon tudatosan táplálkozik-aminek szívből örülök:)
Vigyázzunk hát vércukrunkra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése