2017. május 7., vasárnap

Anyák napja-kókusz kocka-győzelem a meccsen

Anyák napja.Reggel megleptek,azaz vagy 10 óra is volt már.Éjjel riadó volt.Éjjel 4.3-as vércukor.,de nem voltam biztos abban,hogy nem megy lejjebb...1 órakor:2.2-es vércukor M-nál.Elég kómás volt,nem igazán érzékelte,hogy mi újság.Evett,ivott.Még az értékhez képest elég jól rágta a kekszet...Megvártam,ne legyen félrenyelés,2-kor keltem újra,visszamértem.5.4-es érték.Keltem fél 7-kor,hogy megnézzem ,csak szemmel hogy van M.Szuszogott.Visszafeküdtem.Így lett 10 órás reggeli ébresztőm,P és M-jöttek felköszönteni Anyák napján.
 Én kókusz kockát sütöttem,egy szem cukor nélkül és még csokit sem olvasztottam a tészta bevonásához,a gyerekek szerint finom.8.4 ch/kocka...
Kókusz kocka

  • 200g liszt (tönköly)
  • eritritol
  • 1 narancs leve,héja
  • 3 tojás
  • kókuszzsír
  • van.aroma
  • 1 tk szódabikarbóna
Krém:
  • Kókuszzsír
  • Eritritol
  • Holland kakaópor-cukormentes
  • ezt a 3 összetevőt tűzhelyen felfőzni,ez a csokimáz.
kókuszreszelékbe forgatni(nekem 20 ch elég volt erre)


Délben meccs volt,ezt M nekem ígérte Anyák napi győzelem lesz.És,az lett!!!(Nagyon kűzdöttek a Fiúk,jó meccs volt!).

Holnap M-nak szív UH.Az ASD is van neki,tartósan,mondjuk születésnapi ajándék..hiszen így született)Ő pihenőnapos lesz így ,én a Klinikáról rohanok dolgozni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése