2017. május 21., vasárnap

M osztálykirándulása

P-tól kaptam.

Azért azt is meg kell nézni a barátnők hogy viszonyulnak az éppen ott kialakult szituációkban és anya éppen miért változik sárkánnyá egy otthoni szituációban.:)
(P-mellett mostanában nem is sárkánynak érzem magam,hanem kőfalnak.Hiába a tipikus szép szó,hogy elhozom a napköziből,hogy elviszem csak őt csajos napra fagyizni,ehet cukros izéket,neki veszek ruhákat nem magamnak,hiába a közös főzés próbálkozás.Nem működik.Most,hogy picit lerobbantam tisztára kész van.Nem tud úgy ugráltatni,borult minden...Hát lehet ő sárkánynak lát.Ő a tipikus gyerek akinek jót tenne a kollégium.Én is voltam kollégista,rám fért,sok-sok élettapasztalatom lett.A blogról olvasta el P mi lett velem a kórházban.....azt hiszem csak felügyelő posztot töltök most be nála,vagy elolvastatom vele a kórházban földön alvós blogbejegyzést,mikor fél évente kiszáradt és vele voltam,ott aludtam,ápoltam.Lehet a blogbejegyzést okos telefonon olvasni is jobb mint anya szemébe nézni és érdeklődni.Bár apa is férfiasan távozott az apás napról,amikor már programja volt....akkor én mit várjak a gyerekemtől????)

Mindenkinek javaslom a TOS tornát.Nyak,váll torna reggel-este.Ténylegesen nem figyelünk a testtartásunkra és a szervezet egy idő után jeleket küld.

M hazajött a kirándulásról.
Ő nem tudott semmit a sürgősségi bentéjszakázásomról és P-val való interakciókról-bár már szerinte is érett a dolog,hogy mint Szülő valamit lépnem kell P irányába.M csak mesélt,mesélt...

A beígért sült hús helyett rántott hús volt,a paprikáskrumpli nem éppen sikerült finomra-úgyhogy a vitt Kornspitzek voltak azok amik kihúzták a bajból.Elmondása szerint amikor van megbeszélt diabos étel....rendszerint ránézésre vagy nem diabos,vagy éppen ch tartalma nem felel meg a valóságnak.Így van az old meg magad és dobozolj-elv.Egyébként jól megoldottuk az itthon csomagolást,minden megvolt.Sőt mindent dobozba tettem,ne nyomódjon,ne olvadjon,rendszerezve legyen.Hát kellettek is a dobozok mert mikor bográcsoztak nem tudták mibe rakni a virslit,krumplit,hagymát....M mondta neki van doboza...kiürítette és máris megoldást nyert a dolog:)
És A Sütizés...ahogy előadta:igggazi diabos előadásmód volt:))
Szamos Marcipánban,ki nem hagyta.Szúrt rá Inzulint.Mesés volt...




Élmény volt,és igen,ő nem fog kihagyni egy élményt sem a diab miatt!Helyes.

Apropó szerelem c filmet kölcsönöztem ki a könyvtárból...-addigis pihenek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése