2017. május 24., szerda

Mindig balról az első

Most engem is erre kért az orvos.Ne végezzem a tornát a kezemre,mert lehet nem jó rá..elküldött egy újabb orvoshoz.Ez a 6.lesz holnap-a Dél-pesti kórházban.És a Dél-pestiben "láttak el"pénteken,a zöld jelzésemmel 8 órát voltam ott,hajnalban vizsgáltak meg.Most egy másik osztályra visszamegyek délután.Lehet nem úszom meg a pihentetést.A vérvétel helye,mintha verekdetem vona,pedig csak megkereste a vénát,mert sajnos mégsem találta el elsőre.No mindegy.A palacsintát nem vállaltam be ma,ahhoz túl fáradt a kezem,erőtlen.De a mosógép megy persze,és így is főznöm kell valamit.:)Átkapcsoltam bal oldali üzemmódba,amit tudok bal kézzel végzek.
Az írás is géppel így most bal kézzel megy...

M szuper ügyesen felelt töriből,3 jegynek számító felelet volt.3 db 5-ös.P angolból....mind2 gyereknek mondtam a balról az első tétel mindig.Ha sorrendbe rakja a tanár akkor az egyes tételt húzod.Azt mindig megtanulod ugye:))És nincs vita magaddal sem soha,hogy miért nem onnan vagy miért nem a másikat húztad.És mindig elsőnek kell felelni,mert nincs összehasonlítás!Cukik voltak,mert mondták,gondoltak rám "a balról az első"-vel:)


Ma nem volt M-nak hipoglikémiája.Kellett a Doktornő szidása!
Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése