2017. május 5., péntek

Lúgos ph-ra törekvés


...
Nekem a reggeli ébredést szódabikarbóna-citrom elegye adja a D,-,C.- vitaminnal.
M is iszik minden reggel szódabikarbóna-citrom elegyet!-D-vitaminnal.

Elsődleges dolog a szervezet ne savas ph-jú legyen.
Majd 20 perc várakozás és indul a nap.Reggelivel.Csak reggeli után valamikor jön az első kávé...
A kávémba már kerül 1 kk kókuszzsír is-kevésbé leszek éhes többször,a zsír ad energiát egy következő főétkezésig:)Ha olyan kedvem van fahéj is kerül a kávéba.Finom!

Nagyjából ezt nem reklámokból szedtem össze,hanem a környezetemben élők tapasztalatai alapján mertem és merem alkalmazni,mára már napirend-szerűen.

És nem tudom minek a hatására de P citromot kér,limonádét iszik.Egyértelmű neki is van igénye-szüksége a lúgos ph-ra:)Pedig volt idő mikor a citrom rostjaitól világgá szaladt!

Ma apás nap a gyerekeknek.Ilyenkor nem időzök én sem a konyhában.A gomba és a zöldségek merész bevállalását tűztem ki fő vonalnak a konyhában:)

És a kávé:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése