2017. május 4., csütörtök

Jóga felé

Ma nem csak gyerekekre vigyáztam,állatokra is:)
Hát,tünemény cica volt nálam a simogató alatt...aki egyszer csak elaludt az ölemben.


Ilyen találkozás volt a diabetes is.Ott és akkor megváltozott az életünk!

De most egy továbbképzésen voltam és gyerekjógát láttam.
Ott és akkor tudtam ez az én utam!

Nagyon szeretném a továbbiakban én is ezt az irányt!
És egyelőre van ígéret arra,hogy ebben segítenének engem:)))

A munka terén továbblépést jelentene nekem És szeretném a gyerekeimet is a jóga felé terelni.Napüdvözlettel indítani!

Az itthoni diab tekintetében vannak aggodalmaim és a 3 havi haemoglobin nem lesz éppen remek ebben biztos vagyok!Május végén kontroll.Most lesz szív UH M-nak hétfőn,remélem ott is csak a stagnáló fennálló szívprobléma lesz és se több,se másabb!

M szülinapot szervezek,bowling pályát ha sikerül.Az időpont egyeztetés lesz necces inkább,mert a május és a június is elég sűrűnek ígérkezik programok tekintetében és 2 hetente apás nap van...de valahogy összehozzuk,egy pályabérlés és megyünk...:)A 16.szülinap már megtartandó és nyomatékot kell ennek adni!Innentől kezdve már M-é is a felelőség,picit komolyabban kell venni a dolgokat.

A mai elfekszem az előszobában és várom mi történik M jelenet után mondom ezt.Edzésre készült,hipózással persze:)Ellátta.majd lefeküdt,azaz elfeküdt a kövön mozdulatlan,és várt engem.

Hogy mi tőrtént??

"M állj fel légyszíves!És mérd vissza a cukrod inkább edzés előtt-mondtam."

M:"pár mp után megmozdult és kérdezte:miért nem hitted azt,hogy rosszul vagyok?"

én:"mert akkorát puffant volna ez a test,hogy meghallottam volna...."

Felkelt és ment mérni vércukrot.

Fél órát várnia kellett,mert nem igazán indult felfelé a vércukra.Ráírt az edzőre,hogy késik.Ha nem ír rá és úgy késik,akkor x kör futással nyit az edzés:)))

Szóval Sweethomeban zajlik az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése