2020. június 22., hétfő

A "mellékes dolgokról" dió héjban

A minap mosdóba indultam egy forró tea elfogyasztása után egy gyorsétteremben.Ez még semmi.Indultam,de volt egy lépcső a mosdó előtt ,hát beestem...az éppen takarító személyzetbe aki kijött az ajtón  éppen és a karjaiban csak annyit mondtam:"hoppá,a kód is kéne(nem volt nálam a blokk)"-erre ő kikódolta nekem a mosdóajtót....minden sima ügy,elvégre minden megoldódik így vagy úgy.(a mosdók megtalálása és visszatalálás mindig kihívás számomra).Ma a munkahelyemen szorultam be az illemhelyre:)))))))))-nem nehéz az amúgy is rossz zár mellett,de sikerült a bent maradás....
Az Ismerőseim ismerik az eszéki illemhelyes történetemet is...a motoros túráim alatt volt bennem félsz e téren,ha dolog volt a nagy külföldi állomásokon,szállodákban.De:mindig volt valahogy,a kaland meg mindig az illemhelyeknél kezdődött már el:))))És ha erdőben vagy éppen???Na akkor is van kaland...

Apropó emésztés:érdekesen változik az ember emésztése ha apróbb életmód változásba is kezd...M -nál is szembetűnő az édesítőszerek hatása és a tejtermékek utáni gyorsabb emésztés is.Mindig tudatosan kell figyelni nagyjából mit eszünk ha éppen tudjuk hová kell indulnunk étkezés után.
Érdekesség:Norvégia-illemhelyiség,a norvég tengerre néz,a legszebb sarki fény is innen megtekinthető.Nagyon sok turista fordul meg itt.

Azt hiszem még a nyilvános wc-jük is szépnek mondható!Este kivilágítják!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése