2020. június 5., péntek

Minden másolódik


 Sweetmami.Gyerekként,majd már felnőttként.(Biztos mosoly van az arcokon:))))....)
Ma is  elgondolkoztam milyen volt akkor és milyen most.Tulajdonképpen minden más volt.Nem lehet már az akkori gyerekkort utánozni,mert minden sokkal másabb.Hogy mit csinálunk szülőként jól?
Én azt gondolom idővel megtudjuk.Hogy mikor?
Akkor amikor a gyerekeinknek lesznek gyerekei és csinálják amit láttak,amit átéltek,ahogy szerettük őket!Utólag fogjuk tudni.Mert látjuk a történéseket....a karma működni kezd...
Mert a pénz nem mérvadó,a gyerekeinkben benne van a szív.Ott hordozzák mindazt amire szükség van!
És tudom,ezt én is megkaptam annak idején,mert tovább tudtam adni a gyerekeimnek.
A pénztárcám mindigis nagyon vékony volt,de a szívem örökké energikus és erős!

Hogy miért írom most ezt?
Látva,hogy a visszatérésből lehetőséget kapott szülők sok-sok százaléka megkönnyebbülve adja be gyermekét az Intézménybe...látom,hogy nagyrészt csak az Intézmény kínál napirend szerű életet a gyerekeknek és érzem a bújást amit tőlem biztosan megkapnak,holott most nem lehet!Amit át tudunk adni azt át kell adni,de az csak úgy működik ha vele vagyunk,ha figyelünk rá és az amit átadunk "szívvel "-örömmel,tudatos átadás lesz...Ha nem így történik egy Intézményi rendszer nem tud ennek eleget tenni.É-rez-he-tő lesz az amivé válik valaki.Szerintem  ez olyan mint egy zene,halljuk a dallamot,felfogjuk a fül receptorain át és bensőnkbe csordogál át,és érzet formájában már megélhetjük azt amit hallottunk.

Mint az étkezés.
És ez egy külön történet.
És nagyon fontos.
Mit?Hogyan?Mennyit?Honnan?stb.

Mert amit megeszünk azzá leszünk.
Csak picit tudok erre figyelni,hiszen anyagi forrásaimat elnézve nem engedhetem meg magamnak a luxusabb étkezést.De!Amennyire tudok figyelek az összetevőkre,hogy arányában mindenből fogyasszunk,hiánybetegségek ne lépjenek fel.(P külön szám ebből a szempontból mert vega-féle).De nem is igazán fontos ez az Intézményi étkeztetésben.Mert elnézem,hogy  nagyon sokan ingyenes étkeztetést kapnak-jogcím alapján-és a Szülőnek ez jó!!!!!Nem foglalkozik a Szülő azzal,hogy.............ingyen van és ez milyen jó.Pl.:Heti 4x tej!!!(hááát)
A boltokban elég magas ára van úgy alapjáraton mindennek.Sokszor én is csak topogok akkor most mit hogyan oldjak meg.A diabetes meg még egy csavar a dologban.Nem árt ha nem olyan magas ch tartalmú az étel!Norbi Update-ban már csak zsemlemorzsát veszek és cérnametéltet.

Kérdezték tőlem,hogy én is tartom a diétát?
Diétát nem tartok,hisz nem vagyok diabeteses,(M . az)-de tudom minden ételemről kb hány ch és igen nem lépem át a határokat nagyon,nem repetázom és itthon soha senkinek nincs repeta,Egy-egy adag étel készül mindenkinek,mert így lehet egy súlyt tartani és nagyjából így lehet vékonyabb pénztárcával is egy olyan étrendet kialakítani ami anyagi oldalról megközelítve is elfogadható és nem hízik az ember.(10 éve ugyanaz a méretem!Súlytartó lehet így az ember!!!)

A gyerekkor is mérvadó,mert szerintem itt is számít a minta.Bár a tudatosság el tudja billenteni ezt is.Nővérem dobozolja az ételeit,és az működik.Fogy és súlytartó.Nem hízik.
A kulcs a tudatosságban van.

És a mozgásban.

Fejben dől el minden!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése