2020. június 18., csütörtök

"jobbanleszek-elixír"




Valahogy így kéne..kell...


















Talán sikerül majd picit a töltődés is,mert a hét nem a könnyű hetek közé tartozik.
















Várom a nyári szünetet,de az nem lesz nekem...de azért várom:)
Tavaly portfóliót írtam a nyáron amikor csak tehettem és sokszor szántam rá időt.....az idén a karantén miatt nem mehetek szabira,a karanténos napjaim voltak a szabi napjaim,azaz a maradjotthon volt a szabadságom.Már leírni is ellentmondásos,de agyonpihenten vágtam neki a munkának...Fáradtnak érzem magam.A munkahelyemen még mindig tartó nagyon bizonytalan állapotban megnyugodni most aligha tudnék.
Étvágyam nincs,így nem nehéz kiiktatni a pékárukat és az egyéb más igazán csak hízlaló szénhidrátokat.P is puffasztott rízst eszik én is áttértem erre.M a ch miatt kenyeret kap.
Kávé adagom lett nagyobb,még az az egy dolog ami szívesen megy a gyomromba.
Remélhetőleg átmeneti állapotról van szó.

Van izgalom persze ami előidézheti,a gyerekek Kölnbe utaznak és még minden elég kesze-kusza az utazás körül,ha az Országokat nézzük és a Covidot.Az orvosi igazolás az Inzulinra legyen olyan amilyennek kell lennie-izgulok persze.Angolra is lefordíttatjuk.A reptérre még ki kéne menni a biztonsági szolgálattal előre beszélni milyen intézkedés kell az Inzulinnal  a repülőn.

Anyu sugárkezelését is szerintem érzékelem telepátiás megérzésekkel....mert azért nagyon megvisel,hogy benne van,minden nap sugarazzák és bizony ennek nyomós oka van és nem is tudok menni,csak telefonon marad az érdeklődés,mert nincs szabadságom.Csak hétvége marad mindenre.Nagyon nehéz időszak ez,főleg Anyunak.És igazán nagyon büszke vagyok rá,mert minden nyafogás nélkül csinál mindent amit mondanak Neki!!!!!!!
Az nincs a homlokomra írva hogy Anyukám rákos legyél körültekintő velem mert most érzékenyebb vagyok....Valahogy az élet olyan kegyetlen tud lenni....-de állom a sarat!

Az időjárás is megvisel már-már nem érthető számomra sem mikor milyen évszak van éppen.

És még a sok-sok-sokminden ami most körülöttem zajlik.

A gyerekeim itthon vakáción,nekik minden napra étel kell és a hátország ugye legyen biztosított...Jobban kell legyek,erőt veszek magamon és" jobbanleszek-elixirt "hintek magamra...és jobban is leszek😉

Holnap lenne egyébként a diab-évforduló (a 7.!)de 2 nappal előrébb már megírtam a posztot,pénteken lehet nem venném rá magam hogy posztoljak erről,mert ez is egy elég nehéz időszak volt..és az is maradt a lelkemben.

Ma érdekes szituációba cseppentem.Időpontos megbeszélésre adótanácsadó jött hozzám és hiteltanácsadó.Ám legyen,essünk rajta túl-gondoltam.2 nagyon fiatal férfi,30 év alattiak.44 éves vagyok,már mondhatni múltam van és sok tapasztalatom.Nekik diplomájuk,ami nem rossz dolog,de érdekesen nem tudtam befogadni amit mondanak,mert ez így hiteltelen.Általában annak szoktam már igent mondani aki megélt annyit mint én.Képtelenek voltak túllendülni azon,hogy az én keresetem nem alkalmas a megtakarításra.De szerintük még kihozható lenne az is....Hát,jó lenne ha a fiatal tanácsadók értenék az ügyfél miről beszél.Merthogy nyugdíjas éveimben miből fogok élni?-kérdezték.Előreláthatólag kb a jövő hónapot látom még.....és akkor csoda ha az embernek kattog a fejecskéje??És ekkor üzit kaptam....segítenék?
Hát persze...és 10 perc múlva felöltözve ott voltam ahonnan a segítséget várták!Kiszellőztettem a fejem,segíthettem és jobban lettem!Itt a "jobbanleszek-elixír"-hintés.

(jobbanleszek-elixír-hintés=segíts valakinek!!!)

Ui:Most érkezett a blogom megírása után pár órával:a június-júliusi Kölni repülőjáratokat törölték."Áldott"Covid...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése