2020. június 2., kedd

Úton képei- 365. nap

Az elmúlt napok úton-képei...volt  közös utazás a gyerekekkel is.Volt reptéren repülő-nézés,és sikeres!!!Volt zenélő út(67-es),Alfa -találkozó a Deseda tónál....minden volt:)-



Aztán elérkezett a hétköznap.
A cukor értékekről aligha tudok valamit ami M-nál szerepel.Már annyira ő intézi,hogy nem köti az orromra.(pedig a diabetes itt van velünk)...
365.napi -évfordulós- mosolygós napunk a 💓-el is jól sikerült(utazással).-és  Barátokkal!Jó Vele!És jó volt Velük lenni!!!

Már dolgozom,furcsa minden.És mindenki.Picit előre pörgetném az órát,hogy hónapokkal később legyünk picit...a portfólióm gyakorlati részét kötelező megcsinálnom december 31-ig.A vírust megkérem csak jan .1-je után jöjjön légyszi:)-de inkább ne is jöjjön már soha-soha!!!

Anyunak a 3.kezelése...nem egyszerű ez a hónap senkinek sem!A Család összetartó ereje most érezhető igazán!!!💓.Nővérem minden idejét beáldozva segíti Anyut és nagyon-nagyon pozitívan mozdítja ezzel előrébb a dolgokat!!!Hálás vagyok neki ezért!💓

Legyünk mosolygósak és megtanultuk ahol becsukódik egy ajtó ott nyílik egy másik! 

Ui.:Ma segíthettem.Ez engem előbbre visz!Jó érzés!!!Közvetve így  babákat láthattam/hallhattam!Irigylés van/volt!!!💓💓


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése